søndag 2. mai 2010

KrFU-uka

Den siste uka har det vært liv rundt om i landet. KrFU har arrangert KrFU-uka, og fylkeslagene har gjort en innsats for å vise engasjement, fortelle folk at vi finnes, ta i et tak der vi bor og sist, men ikke minst – kost oss.

jeg for min del har gått i demonstasjonstog på 1. mai – det skal jeg si deg at jeg aldri hadde trodd om meg selv. til tross for å være litt sosialistisk av meg på en del områder, gir ord som rødstrømpe og LO meg frysninger.

ellers har vi startet et nytt lokallag – NTNU KrFU. jeg ble til og med styremedlem. i går var vi en gjeng på stjørdalen for å delta på nord-trøndelag krfus festmiddag på stokke gård. utrolig koselig! elisabeth og rahim fra sentralstyret og fylkessekretæren i nord-trøndelag krf, terje hofstad, hadde også tatt turen.

i dag har jeg sittet og fikset litt på de helt ferske sidene til sør-trøndelag krfu som ellen og jeg laget i går. vi har fått twitter, facebook OG blogg. slik kan vi dele hva som skjer i fylkeslaget vårt.

krfu

Ingen kommentarer: